Wy pytacie, my odpowiadamy :)
Show mobil zrobił niezłą rewolucję - zupełnie tak, jak się tego spodziewaliśmy. Nasz Dział Planowania ma ręce pełne roboty, a Wy macie całkiem sporo pytań. Postanowiliśmy więc zebrać je wszystkie i na wszystkie odpowiedzieć :)
Mobilny salon foteli masujących - ile kosztuje przyjazd?
Tworząc nasz show mobil chcieliśmy dać możliwość przetestowania foteli masujących przed zakupem wszystkim tym, którzy z różnych przyczyn nie mogą odwiedzić naszych salonów stacjonarnych. Dlatego usługa jest całkowicie bezpłatna.
Ile osób może brać udział w prezentacji?
Pamiętajmy, że obecnie panuje pandemia COVID-19. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów oraz naszego zespołu, a także Państwa komfort zalecamy, aby nie przybywać zbyt tłumnie. Optymalna ilość uczestników spotkania to 2 - 3 osoby. Wtedy każda z osób może przetestować fotel, każdej możemy poświęcić czas - czyli jest komfortowo pod każdym względem.
Czy mogę prosić, aby dezynfekcja fotela odbyła się przy mnie?
Oczywiście! Fotele i elementy wyposażenia naszego mobilnego salonu foteli masujących są dezynfekowane przed i po wizycie Klientów, ale możemy również zdezynfekować sprzęt dodatkowo na Państwa życzenie. Absolutnie się o to nie obrażamy - bezpieczeństwo przede wszystkim.
Czy na spotkaniu musze mieć maseczkę i rękawiczki?
Maseczka to must have naszych czasów. Prosimy, by podczas pobytu w show mobilu zakrywać nos i usta. Jeśli zapomnieli Państwo maseczki - nic nie szkodzi, możemy "poczęstować" wysokiej jakości maseczką chirurgiczną klasy IIR. Jeśli chodzi o rękawiczki - nie są wymagana w ogóle. W show mobilu znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, fotel jest odkażany płynem do dezynfekcji powierzchni. Decyzja o nałożeniu rękawiczek należy wyłącznie do Państwa.
Czy takie spotkanie jest bezpieczne?
Robimy wszystko, by zapewnić Państwu i sobie maksimum bezpieczeństwa:
- nosimy i wymagamy założenia maseczki
- na bieżąco dezynfekujemy sprzęt
- na bieżąco dezynfekujemy dłonie
- korzystamy z oczyszczacza powietrza klasy medycznej
- zachowujemy największy możliwy dystans
- również podczas obsługiwania foteli.- spotkania odbywają się w małym gronie.
Podejmujemy wszystkie możliwe środki bezpieczeństwa, ograniczając tym samym ryzyko do minimum.
Ile foteli mogę przetestować?
Do Państwa dyspozycji są wszystkie fotele masujące, znajdujące się w show mobilu.
Jak długo trwa takie spotkanie?
To tak naprawdę zależy wyłącznie od Klienta :) Średnio możemy przyjąć, że spotkanie trwa ok. 1,5h - 2h. Ale zdarzają się też spotkania błyskawiczne, gdy np. klient chce się upewnić, że fotel jest odpowiedni do jego wzrostu, albo że dana funkcja działa tak, jak sobie to wyobrażał.
W jaki sposób mogę umówić się na spotkanie?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z numerem 733 44 00 44.
Można też napisać do nas maila na adres biuro@casada.pl
Czy na spotkaniu mogę dokonać zakupu?
Oczywiście, że tak - jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność!
Nowe fotele masujące jadą z nami na przyczepie, możemy więc fotel od razu dostarczyć. Szczegóły i opisy poszczególnych rodzajów transakcji znajdują się TUTAJ. Jeśli macie pytania, na które nie znaleźliście tutaj odpowiedzi - piszcie, dzwońcie, kontaktujcie się z nami na IG i FB. Jesteśmy, jak zawsze, do Waszej dyspozycji :)
Share:
Mobilny salon foteli masujących
KOBIETY NA POWERBOARD - Asia Olczak