Promocje
Mata masująca QUATTROMED V BT + słuchawki Braintronics -37%
szt.
Poduszka masująca Neck2Go + masażer stóp Footinn II -46%
szt.
BioVital do elektrolizy -29%
BioVital do elektrolizy
1 400,00 zł 990,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Regulamin

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.casada.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.casada.pl jest prowadzony przez firmę Casada Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim 66-400, przy ul. Słowiańskiej 63, REGON 362284110, NIP 5993177107, zarejestrowanym przez Sąd Rejonowy W Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000575284 , zwana dalej w treści umowy Sprzedawcą.

3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest
- mailowo na adres: biuro@casada.pl
- telefonicznie pod numerem 95 780 00 20

4. Administratorem i właścicielem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Serwisu, w zakładce Polityka Prywatności. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta niniejszego serwisu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich

5. Dokonanie zakupu w sklepie internetowym www.casada.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

6. Regulamin dostępny jest na stronie www.casada.pl w zakładce Regulamin w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i drukowanie.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

II. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Korzystanie ze sklepu internetowego uwarunkowane jest spełnieniem poniższych wymagań technicznych:
1.1 dostęp do sieci Internet;
1.2 dostęp do witryn WWW, przeglądarka WWW (w celu prawidłowego korzystania z Konta Klienta wymagana jest jedna z wymienionych przeglądarek: Internet Explorer w wersji 8.0 lub wyższej, Google Chrome w wersji 13.0 lub wyższej, Mozilla Firefox w wersji 7.0.1 lub wyższej; Opera w wersji 11.0 lub wyższej; Safari w wersji 5.0 lub wyższej) oraz włączenie w przeglądarce internetowej Użytkownika obsługi Javascript i plików cookies;
1.3 posiadanie konta e-mail;
1.4 możliwość odbierania wiadomości pocztą elektroniczną.

2. W sklepie internetowym mogą być wykorzystywane następujące technologie: Java, Javascript, Adobe Flash, XML, DHTML, cookies. Wybrane podstrony serwisu mogą wymagać logowania lub korzystania z szyfrowanego protokołu transmisji SSL.

III. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka. Następnie należy wybrać formę płatności i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. Zakupu można dokonać bez rejestracji konta użytkownika. Konto użytkownika można założyć podczas kupowania produktu lub w dowolnym momencie,

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. W przypadku złożenia zamówienia w dniu roboczym do godziny 12.00 oraz wybrania opcji płatności PayNow, Stripe lub za pobraniem produkt zostanie wysłany w tym samym dniu, jeśli uzyskana zostanie pozytywna autoryzacja płatności. W przypadku wybrania opcji płatności przelewem internetowym przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu środków na koncie. W przypadku wybrani opcji e-raty Santander przesyłka zostanie wysłana po uruchomieniu kredytu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
W przypadku niemożności realizacji zamówienia środki wpłacone przez Zamawiającego zostaną mu zwrócone niezwłocznie po ich zaksięgowaniu na koncie.

5. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (np. fałszywe dane osobowe) będą anulowane.

11. Ceny produktów znajdujących się w sklepie internetowym www.casada.pl są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

12. Produkty sprzedawane w zestawie, oznaczone jako "Zestaw" lub "Zestaw promocyjny" objęte są wspólną ceną, która obowiązuje wyłącznie przy zakupie danego zestawu, jednak na paragonie lub fakturze każdy z produktów stanowić może oddzielną pozycję z uwagi na przepisy rachunkowe.

13. Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

IV. Metody płatności

1. Sklep www.casada.pl udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1 Przedpłata przelewem na rachunek bankowy;
1.2 Płatność elektroniczna - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. 

Płatności Shoper

1.3  Płatność elektroniczna Przelewy24 (karta płatnicza - Visa, MasterCard, ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia, Blik)

1.4 Płatność elektroniczna Stripe (karty płatnicze oraz Apple Pay i Google Pay)
1.5 Płatność za pobraniem
1.6 e-raty Santander

2. Dane potrzebne do wykonania przelewu:

Casada Polska Sp. z o. o.
ul. Słowiańska 63, 66-400 Gorzów Wielkopolski

RACHUNEK BANKOWY: 27 1140 1443 0000 4195 1800 1010 (mBank)

W tytule przelewy należy podać numer zamówienia – jego brak może wydłużyć czas realizacji zamówienia.

V. Terminy płatności

1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Jeśli po tym czasie środki nie zostaną zaksięgowane na koncie zamówienie zostanie anulowane.

VI. Sposoby i warunki dostawy

1. Produkty oferowane w sklepie internetowym www.casada.pl posiadają wskazany status dostępności. Produkty oznaczone jako dostępne znajdują się na magazynie i ich wysyłka realizowana jest na bieżąco.

2. Produkty oznaczone jako niedostępne nie mogą zostać dodane do koszyka – można złożyć zapytanie o ich dostępność.

3. Dostawy na terenie kraju dla produktów z kategorii Masażery, Fitness oraz Zdrowie, realizowane sa za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Dostawy foteli masujących, oznaczone jako "Logistyka Casada" realizowane są na koszt Sprzedawcy przez Dział Logistyki Casada Polska – fotel jest dowożony, składany, a użytkownik zostaje przeszkolony z podstaw obsługi. Termin dostawy ustalany jest indywidualnie.
Dostawy paletowe foteli masujących realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Dostawa jest bezpłatna, dodatkowo płatna jest opcja wniesienia.

4. Dostawy produktów za granicę realizowane są na koszt Klienta i wymagają indywidualnych ustaleń.

5. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy.

VII. Reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie www.casada.pl w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta
- pisemnie na adres: Casada Polska Sp. z o. o., ul. Słowiańska 63, 66-400 Gorzów Wielkopolski lub Serwis Casada Polska, ul. Szamotulska 29, 62-081 Chyby
- mailowo na adres: biuro@casada.pl lub serwis@casada.pl
- telefonicznie pod numerem +48 570 650 950

4. W celu przyspieszenie przebiegu obsługi reklamacji zaleca się składanie reklamacji wg przedstawionego wzoru, tj. w formie formularza, zawierającego następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, opis wady. Są to jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. Sprzedawca odbiera od Klienta wadliwy produkt (za wyjątkiem foteli masujących) za pośrednictwem swojej firmy kurierskiej i wysyła go do serwisu na adres Serwis Casada Polska, ul. Szamotulska 29, 62-081 Chyby. Nie należy wysyłać do serwisu przesyłek za pobraniem, gdyż nie będą one przez serwis odbierane.
Fotele masujące naprawiane są na miejscu u Klienta – termin zostaje ustalony indywidualnie.

7. Klientowi przysługuje prawo do zgłaszania roszczeń z tytułu rękojmi, tj. do naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny towaru oraz odstąpienia od umowy.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2015 roku)

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: Casada Polska Sp. z o. o, ul. Słowiańska 63, 66-400 Gorzów Wielkopolski;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@casada.pl

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie www.casada.pl w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: Casada Polska Sp. z o. o., ul. Słowiańska 63, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

9. Konsument, który odstępuje od umowy, a zakupił zestaw produktów, obowiązany jest do zwrotu wszystkich produktów z zestawu, bowiem cena promocyjna uwarunkowana była dokonaniem zakupu zestawu, tj. wszystkich produktów, które zestaw zawierał.

IX. Wzór formularza odstąpienia od umowy

1. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).
Odstąpienie od umowy można wysłać
- pisemnie na adres: Casada Polska Sp. z o. o., ul. Słowiańska 63, 6-400 Gorzów Wielkopolski
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@casada.pl

2. Odstąpienie od umowy powinno zawierać:
- informację o odstąpieniu od umowy
- datę zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- adres konsumenta(-ów)
- numer konta, na które Sprzedawca powinien zwrócić koszty związane z zakupem lub informację o innej formie zwrotu tych kosztów
- podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Wymogi podane w powyżej mają formę jedynie zalecenia, przykładowy wzór odstąpienia od umowy można także pobrać tutaj.

Raty 0%
30 dni na zwrot
Darmowa dostawa
Upominek od firmy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium