Zepsute urządzenie to nie koniec świata - niezależnie od tego, czy jest ono nadal na gwarancji, czy okres gwarancji dobiegł końca. Nasz serwis pomoże Wam w każdej sytuacji. 

W tym artykule chcemy Wam przybliżyć naszą nową procedurę serwisową - usprawnioną o internetowy formularz zgłaszania reklamacji. 

Naprawy gwarancyjne

Sposób zgłoszenia reklamacji zależy od Was. Możecie zrobić to mailowo lub telefonicznie, dzwoniąc na numer serwisu: 570-650-950, jednak rekomendujemy skorzystanie z formularza, który znajdziecie na stronie https://reklamacje.casada.pl 

W odpowiedzi na Wasze zgłoszenie otrzymacie sms oraz maila z dalszymi wytycznymi. 

  • Jeśli urządzenie objęte jest gwarancją, a od daty zakupu nie minęły jeszcze 2 lata, skontaktuje się z Wami nasz serwis w celu umówienia daty odbioru urządzenia przez firmę kurierską. 

  • Jeśli urządzenie objęte jest gwarancją, a od daty zakupu minęły już 2 lata, otrzymacie od nas e-mail i sms z adresem serwisu. 

Gdy Wasz urządzenie do nas dotrze, otrzymacie mailowe i smsowe potwierdzenie oraz link do śledzenia statusu naprawy urządzenia. 

W obu przypadkach, jeśli wykonana zostanie naprawa gwarancyjna, urządzenie zostanie odesłane do właściciela na nasz koszt, a Wy otrzymacie powiadomienie e-mail oraz sms. 

Jeśli zdiagnozowana zostanie usterka nieobjęta gwarancją, skontaktujemy się z Wami telefonicznie, by przedstawić sytuację oraz kosztorys naprawy
Naprawa zostanie wykonana po otrzymaniu Waszej akceptacji.  

Naprawy pogwarancyjne / naprawy niegwarancyjne

W przypadku napraw pogwarancyjnych oraz napraw usterek nieobjętych gwarancją procedura zgłoszenia reklamacji jest identyczna. Możecie zrobić to telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza zgłoszenia reklamacyjnego - ten sposób rekomendujemy, znajdującego się na stronie: https://reklamacje.casada.pl  

W odpowiedzi od nas otrzymacie e-mail oraz sms z adresem serwisu, na który należy wysłać urządzenie

Gdy otrzymamy urządzenie, otrzymacie powiadomienie e-mail oraz sms wraz z linkiem do śledzenia statusu naprawy. 
Przed jej wykonaniem skontaktujemy się z Wami telefonicznie, by przedstawić kosztorys

 

Wskazówki praktyczne

Pamiętajcie, by odpowiednio opakować swoje urządzenie na czas transportu, najlepiej w karton, niekoniecznie oryginalny. 

Owinięcie urządzenia workiem na śmieci albo folią stretch nie zabezpiecza go przed uszkodzeniami, jakich może doznać w trakcie swoje podróży do serwisu. Mechanizm i elementy plastikowe mogą zostać połamane, a poszycie podarte lub porysowane. 

Jeśli wysyłacie do nas urządzenia sami, zadbajcie o to, by w przesyłce znalazły się Wasze dane wraz z numerem telefonu. Zdarza się, że etykiety są nieczytelne, a w takiej sytuacji nie mamy z Wami kontaktu. Nie możemy odesłać urządzenia, czy skontaktować się z Wami w celu omówienia kosztorysu naprawy odpłatnej. 

W takiej sytuacji urządzenie leży w naszym serwisie i czeka, aż znajdzie się jego właściciel. 

Serwis foteli masujących

Serwis foteli masujących to przypadek inny, niż obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, dotyczących drobnych urządzeń. 

W przypadku usterki fotela masującego możecie oczywiście skorzystać z formularza reklamacji, jednak tutaj nie obędzie się bez bezpośredniego kontaktu z naszym serwisem - zwłaszcza w przypadku urządzeń, będących na gwarancji. 

Naprawy gwarancyjne foteli masujących wykonywane są na miejscu u Klienta. Jeśli ze względów technicznych byłoby to niemożliwe, fotel zostanie przez nas zabrany na serwis, a po naprawie dostarczony do Klienta

W przypadku serwisów pogwarancyjnych foteli masujących, naprawy umawiane są z Klientami indywidualnie. Jeśli istnieje taka możliwość, wykonujemy je na miejscu. W przypadku starszych modeli ściągamy urządzenia do serwisu, aby właściwie zdiagnozować usterkę i zamówić odpowiednie części z naszego magazynu centralnego.

Teraz procedura obsługi reklamacji nie ma już przed Wami tajemnic!

Ostatnie wpisy na blogu

Zobacz wszystkie

Refleksoterapia czyli tajemnica ludzkiej stopy

Refleksoterapia czyli tajemnica ludzkiej stopy

Refleksoterapia, czyli leczniczy masaż, stymulujący określone punkty i strefy na stopach, zdobywa coraz większą popularność na całym świecie. Choć trudno w to uwierzyć, potrafi pomóc w uporczywych zaparciach, czy nawet przywrócić utracony wcześniej górny rejestr głosu.

Czytaj więcej

Poduszka elektryczna rozgrzewająca – na co pomaga?

Poduszka elektryczna rozgrzewająca – na co pomaga?

Poduszka grzejąca Dr. Stone PRO sprawdzi się w każdym domu!

Czytaj więcej

Zaburzenia SI a fotel masujący

Zaburzenia SI a fotel masujący

Fotel masujący jest przydatnym narzędziem w integracji sensorycznej.

Czytaj więcej