Fotele masujące, Porady, Z życia firmy

Mobilny salon foteli masujących – pytania i odpowiedzi

Wy pytacie, my odpowiadamy 🙂

Show mobil zrobił niezłą rewolucję –  zupełnie tak, jak się tego spodziewaliśmy. Nasz Dział Planowania ma ręce pełne roboty, a Wy macie całkiem sporo pytań. Postanowiliśmy więc zebrać je wszystkie i na wszystkie odpowiedzieć 🙂

MOBILNY SALON FOTELI MASUJĄCYCH – ILE KOSZTUJE PRZYJAZD?

Tworząc nasz show mobil chcieliśmy dać możliwość przetestowania foteli masujących przed zakupem wszystkim tym, którzy z różnych przyczyn nie mogą odwiedzić naszych salonów stacjonarnych.  Dlatego usługa jest całkowicie bezpłatna.

ILE OSÓB MOŻE BRAĆ UDZIAŁ W PREZENTACJI?

Pamiętajmy, że obecnie panuje pandemia COVID-19. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów oraz naszego zespołu, a także Państwa komfort zalecamy, aby nie przybywać zbyt tłumnie.

Optymalna ilość uczestników spotkania to 2 – 3 osoby. Wtedy każda z osób może przetestować fotel, każdej możemy poświęcić czas – czyli jest komfortowo pod każdym względem.

CZY MOGĘ PROSIĆ, ABY DEZYNFEKCJA FOTELA ODBYŁA SIĘ PRZY MNIE?

Oczywiście! Fotele i elementy wyposażenia naszego mobilnego salonu foteli masujących są dezynfekowane przed i po wizycie Klientów, ale możemy również zdezynfekować sprzęt dodatkowo na Państwa życzenie. Absolutnie się o to nie obrażamy – bezpieczeństwo przede wszystkim.

CZY NA SPOTKANIU MUSZĘ MIEĆ MASECZKĘ I RĘKAWICZKI?

Maseczka to must have naszych czasów. Prosimy, by podczas pobytu w show mobilu zakrywać nos i usta. Jeśli zapomnieli Państwo maseczki – nic nie szkodzi, możemy “poczęstować” wysokiej jakości maseczką chirurgiczną klasy IIR.

Jeśli chodzi o rękawiczki – nie są wymagana w ogóle. W show mobilu znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, fotel jest odkażany płynem do dezynfekcji powierzchni. Decyzja o nałożeniu rękawiczek należy wyłącznie do Państwa.

CZY TAKIE SPOTKANIE JEST BEZPIECZNE?

Robimy wszystko, by zapewnić Państwu i sobie maksimum bezpieczeństwa:

– nosimy i wymagamy założenia maseczki
– na bieżąco dezynfekujemy sprzęt
– na bieżąco dezynfekujemy dłonie
– korzystamy z oczyszczacza powietrza klasy medycznej
– zachowujemy największy możliwy dystans- również podczas obsługiwania foteli.
– spotkania odbywają się w małym gronie

Podejmujemy wszystkie możliwe środki bezpieczeństwa, ograniczając tym samym ryzyko do minimum.

ILE FOTELI MOGĘ PRZETESTOWAĆ?

Do Państwa dyspozycji są wszystkie fotele masujące, znajdujące się w show mobilu.

JAK DŁUGO TRWA TAKIE SPOTKANIE?

To tak naprawdę zależy wyłącznie od Klienta 🙂 Średnio możemy przyjąć, że spotkanie trwa ok. 1,5h – 2h.
Ale zdarzają się też spotkania błyskawiczne, gdy np. klient chce się upewnić, że fotel jest odpowiedni do jego wzrostu, albo że dana funkcja działa tak, jak sobie to wyobrażał.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ UMOWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z numerem 733 44 00 44 lub do wypełnienia formularza kontaktowego, który znajduje się TUTAJ.
Można też napisać do nas maila na adres biuro@casada.pl

CZY NA SPOTKANIU MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU? CZY MOBILNY SALON FOTELI MASUJĄCYCH WYPOSAŻONY JEST RÓWNIEŻ W NOWE MODELE?

Oczywiście, że tak – jesteśmy przygotowani na każdą okoliczność!
Nowe fotele masujące jadą z nami na przyczepie, możemy więc fotel od razu dostarczyć. Szczegóły i opisy poszczególnych rodzajów transakcji znajdują się TUTAJ.

Jeśli macie pytania, na które nie znaleźliście tutaj odpowiedzi – piszcie, dzwońcie, kontaktujcie się z nami na IG i FB. Jesteśmy, jak zawsze, do Waszej dyspozycji 🙂