Promocje
Poduszka profilowana MediDream
Poduszka profilowana MediDream
760,00 zł 590,00 zł
szt.
PowerBoard 3.0 zestaw z akcesoriami
PowerBoard 3.0 zestaw z akcesoriami
6 100,00 zł 3 900,00 zł
Mata masująca QUATTROMED V BT
Mata masująca QUATTROMED V BT
3 700,00 zł 2 900,00 zł
szt.
Fotel masujący SKYLINER II
Fotel masujący SKYLINER II
29 000,00 zł 27 000,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kup pan matę po taniości

Kup pan matę po taniości

Żyjemy w dobie internetu i każdy rozsądnie myślący człowiek przed dokonaniem jakiegokolwiek zakupu sprawdza dostępne oferty rynkowe. Szczególnie człowiek, który decyduje się na zakup urządzenia masującego - a więc planuje dokonanie inwestycji w zdrowie fizyczne i psychiczne (tak, tak!)  swoje i swoich bliskich.

Gdy już wybór padnie na urządzenie marki Casada Helath & Beauty nasz przyszły klient zaczyna poszukiwać najkorzystniejszej oferty. I czasem ją znajduje. Wtedy pojawia się pytanie, jak to możliwe, że ten sam produkt może być sprzedawany w znacznie niższej cenie? Pytanie jednak powinno brzmieć: czy to w ogóle jest możliwe? 

Casada czy nie Casada?

Zdarza się, że klient w ferworze walki o najlepszą cenę na produkt Casady upoluje swoją zdobycz, a później... później nabiera wątpliwości czy to co kupił, to Casada, czy nie Casada?Jak rozpoznać urządzenia marki Casada Health & Beauty? Przede wszystkim - LOGO.

Nasze logo zawsze wygląda tak:

Na produkcie logo może prezentować się na dwa sposoby: albo zawiera pełną nazwę Casada Health & Beauty, albo - jak w odświeżonej macie Quattromed III - sam napis Casada. Obie wersje prezentujemy na poniższym obrazku:

Co w sytuacji, gdy na urządzeniu w ogóle nie ma logo, lub jest inne logo? To sytuacja bardzo przejrzysta - z całą pewnością NIE CASADA.

Urządzenie może być podobne wizualnie, ale jeśli na urządzeniu jest napisane "Salute" - to znaczy, że to urządzenie marki Salute. Jeśli jest na nim wyszyte logo "Prestige Home" - to nie jest to Casada. Jeśli matę ozdabiają piękne chińskie znaki -  to jest to urządzenie chińskie, a nie Casada.

Każdy producent sygnuje swój wyrób swoim logotypem. Nie ma takiej możliwości, by nasz produkt nie był w ogóle oznaczony żadnym logotypem albo by logotyp odbiegał od tego, który zdobi urządzenia pokazane na naszej stronie internetowej.

Kolejną wskazówką do rozpoznania "oryginalnej Casady" jest... cena.
Podobnie rzecz się ma z nazwami urządzeń. Przykładem może tu być nasza poduszka masująca o nazwie MAXIWELL 3Jeśli poduszka opisana jest nazwą "Maxi Wels", "Maxi-well" czy "Well-max" - to nie jest to ten sam produkt, a zupełnie inna poduszka, zupełnie innego producenta.

Cena, czyli co?

Wyobraźmy sobie następującą sytuację - mamy przygotować trzydaniowy (przystawka, danie główne, deser), pełnowartościowy obiad dla jednej osoby z dowolną alergią pokarmową. Dostajemy na to budżet w wysokości 15 PLN.
A teraz wyobraźmy sobie analogiczną sytuację - z budżetem w wysokości 150 PLN.

Różnica nie polega tu tylko na "dodaniu" zera. Różnica polega na możliwościach, które to dodatkowe zero nam daje: możemy wybrać produkty lepszej jakości, możemy ich zakupić więcej, możemy stworzyć smaczne i zdrowe danie wieloskładnikowe.

Tak samo wygląda sytuacja z urządzeniami masującymi. Gdy decydujemy się na dokonanie zakupu chcemy wiedzieć, za co tak naprawdę płacimy. Za markę? Za marżę? Skąd bierze się taka właśnie, a nie inna cena urządzenia?

Po pierwsze:  KONCEPCJA.

Dział Badań i Rozwoju naszej firmy mieści się w Niemczech, w mieście Paderborn. To właśnie tam są tworzone, rozwijane i udoskonalane urządzenia masujące marki Casada Health & Beauty.
Praca nad urządzeniem nie kończy się bowiem w momencie jego wypuszczenia na rynek - tak naprawdę w większości przypadków to dopiero początek jego drogi. Uważnie obserwujemy nasze masażery - zbieramy opinie klientów, a jednocześnie cały czas śledzimy nowinki techniczne i myślimy, co możemy zrobić, aby poprawić lub rozszerzyć spektrum działania naszego urządzenia.

Po drugie: BEZPIECZEŃSTWO.

Nasze urządzenia projektowane są z najwyższą starannością, gdyż ich celem jest poprawienie kondycji i samopoczucia. Niestaranność wykonania takiego produktu może spowodować nie tylko dyskomfort podczas masażu, ale i doprowadzić do powstania urazu.

Jeśli mechanizm masujący będzie masował kręgosłup, a nie mięśnie wzdłuż niego - może go uszkodzić. Jeśli elementy grzewcze będą się zbyt mocno rozgrzewały - mogą poparzyć skórę.

Podczas projektowania urządzeń konsultujemy się więc ze specjalistami, m.in. z dziedziny fizjoterapii, którzy dbają o to, by urządzenie jak najlepiej pełniło funkcję terapeuty. Dzięki temu nasze urządzenia masujące wykorzystywane są w placówkach medycznych i rehabilitacyjnych nie tylko do relaksacji pacjentów, lecz również w ramach regularnej terapii.

Po trzecie: JAKOŚĆ.

Dobrej jakości podzespoły mają swoją cenę, jednak ich zastosowanie przekłada się na żywotność urządzenia. Jeśli zakupimy np. plastikowe elementy gorszej jakości, tj. z bardziej miękkiego plastiku - szybciej się zużyją. Jeśli poszycie wykonamy z cieńszego materiału - szybciej się przetrze czy podrze, ponieważ nie będzie w stanie wytrzymać działających na nie sił (nacisk ciała, naprężanie przez mechanizm masujący, tarcie).

Zamiast kamieni nefrytowych możemy kupić głowice masujące z tworzywa - masować będą niby tak samo, ale efekt będzie jedynie powierzchowny. Jeśli poszczędzimy na zakupie solidnych prowadnic - mechanizm połamie się pod większym naciskiem. Ba, możemy zapakować urządzenie w karton o niższej gramaturze, a klient odbierze urządzenie w wersji puzzlowej - sto elementów do samodzielnego złożenia.
Ale... czy to naprawdę wyszłoby taniej?

Po czwarte: SERWIS DOOR-TO-DOOR.

Jak często zdarza się nam, że coś się zepsuje i leży miesiącami, bo... zwyczajnie nie mamy czasu zawieźć tego do naprawy, a potem z naprawy odebrać? Nie wiemy gdzie jest serwis, a jak już wiemy, to się okazuje, że nie jest on nam po drodze. My o tym po myśleliśmy!

Nasz serwis zlokalizowany jest w Polsce, co gwarantuje szybką obsługę reklamacji. Niesprawne urządzenie odbiera od Klienta dystrybutor (czyli firma, od której Klient sprzęt kupił) i to on, a nie Klient, płaci za koszty wysyłki. Naprawione urządzenie do Klienta odsyła Casada. A Klient? Klient nie musi nawet wychodzić z domu!

Po piąte: WYDŁUŻONY CZAS GWARANCJI

Casada bierze odpowiedzialność za swoje produkty i ręczy za ich jakość, dlatego naszym klientom proponujemy gwarancję przedłużoną do lat pięciu lub dziesięciu (w zależności od urządzenia).To aż do ośmiu lat dłużej, niż w przypadku masażerów innych firm.Co to oznacza w praktyce? Masażery Casady towarzyszą całym rodzinom przez długie lata.

Po szóste: JESTEŚMY DLA WAS

Jesteśmy. To nasza największa zaleta. W Europie od roku 2000, a w Polsce od 2007. Byliśmy, jesteśmy i za kilka lat również będziemy. Możecie nas odwiedzić w salonach sprzedaży, w siedzibie głównej w Gorzowie Wielkopolskim. Możecie wejść na naszą stronę, zadzwonić na naszą infolinię albo pisać do nas maile. Odpowiadamy na Wasze pytania, doradzamy, rozwiązujemy Wasze problemy i podpowiadamy jak efektywniej korzystać z naszych urządzeń.Jesteśmy do Waszej dyspozycji.

Czas promocji

Oczywiście wszyscy lubimy promocje. My również :) Lubimy robić naszym klientom miłe niespodzianki, dać upominek do zakupu, czy obniżyć nieco cenę z okazji "Black Friday". Powiedzmy sobie jednak szczerze - promocje to coś, co się zdarza, a nie to, co trwa wiecznie.Zawsze będziemy się starali co jakiś przygotowywać dla naszych Klientów atrakcyjne oferty cenowe, jednakże nigdy nie zrobimy tego kosztem jakości produktów czy usług.

A jeśli nie Casada?

Jeśli nie Casada to... to nie wiemy co. Nie znamy innych urządzeń - nie wiemy jak są skonstruowane, jaka jest ich trwałość, czy są bezpieczne. Nie wiemy, ile czasu będą służyć, kto jest ich producentem, czy ma serwis i gdzie ma siedzibę.

Jeśli to nie Casada, to nie świadczymy serwisu gwarancyjnego ani napraw odpłatnych, bo to nie są nasze urządzenia i mimo całej naszej sympatii do drugiego człowieka - nie jesteśmy w stanie pomóc osobom, które dzwonią do nas z problemem.

Myśl o sobie...

Mamy tylko jedno ciało - dane nam raz, na całe życie.Mamy tylko jedno zdrowie.

Inwestycja w dobre samopoczucie psychiczne, w sprawność i kondycję fizyczną to najlepsza inwestycja, jaką możemy dla siebie uczynić - dla siebie i swoich bliskich.

Nie oszczędzajmy kosztem swojego zdrowia, bo to fałszywa oszczędność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium