
Zepsute urządzenie to nie koniec świata - niezależnie od tego, czy jest ono nadal na gwarancji, czy okres gwarancji dobiegł końca. Nasz serwis pomoże Wam w każdej sytuacji.
W tym artykule chcemy Wam przybliżyć naszą nową procedurę serwisową - usprawnioną o internetowy formularz zgłaszania reklamacji.
Naprawy gwarancyjne
Sposób zgłoszenia reklamacji zależy od Was. Możecie zrobić to mailowo lub telefonicznie, dzwoniąc na numer serwisu: 570-650-950, jednak rekomendujemy skorzystanie z formularza, który znajdziecie na stronie https://reklamacje.casada.pl
W odpowiedzi na Wasze zgłoszenie otrzymacie sms oraz maila z dalszymi wytycznymi.
- Jeśli urządzenie objęte jest gwarancją, a od daty zakupu nie minęły jeszcze 2 lata, skontaktuje się z Wami nasz serwis w celu umówienia daty odbioru urządzenia przez firmę kurierską.
- Jeśli urządzenie objęte jest gwarancją, a od daty zakupu minęły już 2 lata, otrzymacie od nas e-mail i sms z adresem serwisu.
Gdy Wasz urządzenie do nas dotrze, otrzymacie mailowe i smsowe potwierdzenie oraz link do śledzenia statusu naprawy urządzenia.
W obu przypadkach, jeśli wykonana zostanie naprawa gwarancyjna, urządzenie zostanie odesłane do właściciela na nasz koszt, a Wy otrzymacie powiadomienie e-mail oraz sms.
Jeśli zdiagnozowana zostanie usterka nieobjęta gwarancją, skontaktujemy się z Wami telefonicznie, by przedstawić sytuację oraz kosztorys naprawy.
Naprawa zostanie wykonana po otrzymaniu Waszej akceptacji.
Naprawy pogwarancyjne / naprawy niegwarancyjne
W przypadku napraw pogwarancyjnych oraz napraw usterek nieobjętych gwarancją procedura zgłoszenia reklamacji jest identyczna. Możecie zrobić to telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza zgłoszenia reklamacyjnego - ten sposób rekomendujemy, znajdującego się na stronie: https://reklamacje.casada.pl
W odpowiedzi od nas otrzymacie e-mail oraz sms z adresem serwisu, na który należy wysłać urządzenie.
Gdy otrzymamy urządzenie, otrzymacie powiadomienie e-mail oraz sms wraz z linkiem do śledzenia statusu naprawy.
Przed jej wykonaniem skontaktujemy się z Wami telefonicznie, by przedstawić kosztorys.
Wskazówki praktyczne
Pamiętajcie, by odpowiednio opakować swoje urządzenie na czas transportu, najlepiej w karton, niekoniecznie oryginalny.
Owinięcie urządzenia workiem na śmieci albo folią stretch nie zabezpiecza go przed uszkodzeniami, jakich może doznać w trakcie swoje podróży do serwisu. Mechanizm i elementy plastikowe mogą zostać połamane, a poszycie podarte lub porysowane.
Jeśli wysyłacie do nas urządzenia sami, zadbajcie o to, by w przesyłce znalazły się Wasze dane wraz z numerem telefonu. Zdarza się, że etykiety są nieczytelne, a w takiej sytuacji nie mamy z Wami kontaktu. Nie możemy odesłać urządzenia, czy skontaktować się z Wami w celu omówienia kosztorysu naprawy odpłatnej.
W takiej sytuacji urządzenie leży w naszym serwisie i czeka, aż znajdzie się jego właściciel.
Serwis foteli masujących
Serwis foteli masujących to przypadek inny, niż obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, dotyczących drobnych urządzeń.
W przypadku usterki fotela masującego możecie oczywiście skorzystać z formularza reklamacji, jednak tutaj nie obędzie się bez bezpośredniego kontaktu z naszym serwisem - zwłaszcza w przypadku urządzeń, będących na gwarancji.
Naprawy gwarancyjne foteli masujących wykonywane są na miejscu u Klienta. Jeśli ze względów technicznych byłoby to niemożliwe, fotel zostanie przez nas zabrany na serwis, a po naprawie dostarczony do Klienta.
W przypadku serwisów pogwarancyjnych foteli masujących, naprawy umawiane są z Klientami indywidualnie. Jeśli istnieje taka możliwość, wykonujemy je na miejscu. W przypadku starszych modeli ściągamy urządzenia do serwisu, aby właściwie zdiagnozować usterkę i zamówić odpowiednie części z naszego magazynu centralnego.
Teraz procedura obsługi reklamacji nie ma już przed Wami tajemnic!