Fotele masujące, Porady, Z życia firmy

Jak wygląda dostawa fotela masującego?

Dostawa fotela masującego

Sprawdźcie, jak przebiega dostawa fotela masującego!

Dostawa fotela masującego to kluczowy punkt realizacji zamówienia na fotel masujący. Z uwagi na gabaryty urządzenia oraz konieczność jego złożenia całym procesem zajmujemy się my i usługa ta jest całkowicie nieodpłatna. Po stronie Klienta jest wyłącznie przygotowanie miejsca, w którym stanąć ma nowy nabytek.
Zacznijmy jednak od początku…

PROCEDURA PRZED DOSTAWĄ

Gdy zapadnie już decyzja, który fotel wybrać i sfinalizowany zostanie jego zakup, Dział Handlowy przekazuje informację do Działu Logistyki. To właśnie ten dział odpowiedzialny jest za organizację procesu dostawy fotela masującego do jego nowego domu.

Aby sam proces przebiegał sprawnie Dział Logistyki kontaktując się z Klientem w celu umówienia dogodnego terminu dostawy wypytuje również o najważniejsze kwestie:

  • czy jest podjazd pod budynek
  • jaka jest szerokość przejść
  • czy są do pokonania schody, a jeśli tak – jak wysoko trzeba wnosić fotel
  • czy w domu / mieszkaniu jest trzyżyłowa instalacja elektryczna

Te wszystkie informacje są nam potrzebne, aby właściwie przygotować się do dostawy i aby zapewnić jej najszybszy możliwy przebieg.

DOSTAWA FOTELA MASUJĄCEGO

Jeśli zakupiony został nowy fotel masujący, przyjeżdża on do klienta zapakowany w karton. Najczęściej w osobnym kartonie znajduje się podnóżek. Boki fotela – w zależności od modelu – mogą być już przykręcone lub stanowić osobny element.
Jeśli zamówiony został fotel poekspozycyjny, dostarczymy już zmontowany model. Na czas transportu zostanie on oczywiście odpowiednio zabezpieczony.

Do transportowania fotela używamy deski z kółkami, a czasem również podjazdów. Pomaga to usprawnić proces dostawy i zapewnia maksimum bezpieczeństwa.

Gdy fotel znajdzie się już w miejscu docelowym, zostaje zmontowany i przetestowany przez naszego pracownika. Teraz nadchodzi czas na to, aby nowi właściciele przetestowali swój nowy fotela masujący i zapoznali się z obsługą urządzenia.

Ostatnim etapem dostawy fotela masującego jest podpisanie protokołu dostawy oraz przekazanie dokumentów, jeśli nie były one wysyłane drogą mailową.
Oczywiście, jeśli w trakcie użytkowania fotela pojawią się pytania – nasza infolinia służy pomocą, jednak przede wszystkim zachęcamy do zapoznania się z instrukcją obsługi zakupionego urządzenia.
Instrukcję w wersji elektronicznej można znaleźć na stronie produktu z zakładce “Dokumenty do pobrania”.

MASZ PYTANIA?

Wszystkie fotele masujące marki Casada znajdziesz w zakładce Fotele Masujące: https://casada.pl/kategoria-produktu/fotele-masujace/.

Jeśli masz więcej pytań, dotyczących procesu dostawy fotela masującego skontaktuj się z nami mailowo: biuro@casada.pl, telefonicznie: 95 780 00 20, 733 44 00 44, lub skorzystaj z programu Czater na naszej stronie.