Z życia firmy

Informacja o RODO – system rejestracji

Od 25 maja 2018 r. działamy zgodnie z RODO.

Od 25 maja 2018 r. działamy zgodnie z RODO.

Drogi Kliencie,

w związku z tym, iż z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”) chcielibyśmy przedstawić cele i zasady na jakich przetwarzamy Twoje dane osobowe.

Kto przetwarza Twoje dane?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Casada Polska sp. z o. o . z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim 66-400, przy ul. Słowiańskiej 63 (dalej: „Casada”).

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?
Dane osobowe, podane przez Ciebie w formularzu rejestracji produktu, dostępnym pod adresem http://rejestracja.casada.pl/ są przetwarzane:

• w celu nieodpłatnego przedłużenia gwarancji na zakupione urządzenie, tj. ewentualnego ustalenia podstawy roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest konieczność wykonania umowy zawartej z Casadą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
• w celach marketingowych – podstawą prawną przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
• w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Casady (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analizy sprzedaży produktów, ulepszania i rozwijania oferty;

Czy musisz podawać nam swoje dane?
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zagwarantować Ci przedłużenie gwarancji na zakupiony produkt oraz aby zaproponować Ci produkty lub usługi związane z zakupionym urządzeniem:

– imię i nazwisko – w celu zidentyfikowania osoby, na którą dokonany był zakup urządzenia;
– adres zamieszkania – w celu zidentyfikowania osoby, na którą dokonany był zakup urządzenia;
– adres e-mail – w celu dostarczenia potwierdzenia przedłużenia gwarancji, karty gwarancyjnej, ogólnych warunków gwarancji oraz ewentualnie informacji marketingowych;
– telefon kontaktowy – w celu umożliwienia naszemu serwisowi szybkiego i bezpośredniego kontaktu z Tobą.

Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, nie będziemy mogli przedłużyć gwarancji na Twój produkt.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być także tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania przedłużonej gwarancji, a później – w celach statystycznych.

Komu udostępniamy Twoje dane?
Twoje dane osobowe udostępniamy jedynie firmom kurierskim, odsyłając do Ciebie naprawione w ramach gwarancji urządzenie.
Twoje dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Twoje dane nie będą wykorzystywane do profilowania.

Jakie masz prawa?
W związku z przetwarzaniem przez Casadę Twoich danych przysługują Ci następujące uprawnienia: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. Masz również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Jak możesz się z nami skontaktować?
Casada wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: iod@casada.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Twoich danych osobowych. Ponadto, zawsze możesz napisać na adres: Casada Polska Sp. z o. o., ul. Słowiańska 63, 66-400 Gorzów Wielkopolski, tel. 95 737 41 14 oraz 800 007 911.