Dlaczego warto zarejestrować produkt

Dlaczego warto zarejestrować produkt

Po co jest system rejestracji produktów?

W telegraficznym skrócie: po to, by zapewnić bezpieczeństwo zakupu i usprawnić obsługę ewentualnych reklamacji.

W jaki sposób system zapewnia bezpieczeństwo zakupów?

Na podstawie wprowadzonych danych możemy zweryfikować, czy produkt pochodzi od licencjonowanego partnera Casada Polska oraz czy jest to produkt oryginalny.

Dlaczego należy wprowadzać datę zakupu i nazwę dystrybutora? 

Dokumentem wymaganym do uwzględnienia reklamacji jest właśnie dowód zakupu: faktura, paragon lub umowa kupna - sprzedaży. Zdarza się, że po latach Klienci gubią dokumenty, nie pamiętają nazwy firmy, w której dokonali zakupu. Dzięki wprowadzeniu tych informacji do naszego systemu z łatwości możemy odszukać dokument u dystrybutora, jeśli zajdzie taka konieczność.

Co daje rejestracja produktu?

Dla wybranych produktów z naszej oferty, po dokonaniu rejestracji nieodpłatnie przedłużamy gwarancję do lat pięciu lub dziesięciu (dla urządzeń z nefrytowymi głowicami masującymi).

Czy otrzymam potwierdzenie zarejestrowania produktu?

Oczywiście. Na podany w formularzu rejestracyjnym e-mail wyślemy potwierdzenie rejestracji w formie certyfikatu, Ogólne Warunki Gwarancji, Kartę Gwarancyjną oraz List Gratulacyjny, w którym zostaną podane również dane kontaktowe do dystrybutora, od którego zakupiono urządzenie.  

Co mam zrobić, jeśli nie posiadam adresu e-mail?

O dokonanie rejestracji można poprosić sprzedawcę urządzenia lub skontaktować się z naszą infolinią. Dokumenty zostaną wtedy do Klienta wysłane pocztą.

Dlaczego moja rejestracja została odrzucona?

W mailu z informacją o odrzuceniu rejestracji podana jest przyczyna odrzucenia. Może nią być np. nieprawidłowy numer seryjny urządzenia. Należy wtedy ponownie wypełnić formularz rejestracji.

W mailu z informacją o odrzuceniu rejestracji nie podano przyczyny odrzucenia.

Jeśli zdarzy się taka sytuacja (choć nie powinno!) - prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Zarejestrowałem produkt, ale nie przyszedł do mnie żaden mail?

Jeśli nie ma go w spamie - prosimy o informację mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji i podanie danych, zgłoszonych na formularzu. Sprawdzimy co się stało i rozwiążemy problem.

Odziedziczyłem / kupiłem zarejestrowane urządzenie. Czy mogę korzystać z przedłużonej gwarancji?

Tak, pod warunkiem wskazania danych, na które zarejestrowano urządzenie. Jeśli jego numer seryjny się zgadza - wszystko jest ok.

Zalecamy jednak, aby taką sytuację zgłosić wcześniej do naszego biura - mailowo lub za pośrednictwem naszej infolinii. Będziemy wtedy mogli dokonać stosownej zmiany danych w systemie, a przede wszystkim - zweryfikujemy, czy urządzenie zostało zarejestrowane.

Czy muszę zarejestrować fotel masujący, aby otrzymać przedłużoną gwarancję?

W przypadku foteli masujących gwarancja przedłużana jest odpłatnie - nie jest ona związana z rejestracją produktu. Produkt zalecamy jednak zarejestrować dla bezpieczeństwa danych :)

Czy moje dane są bezpieczne?

Oczywiście! Baza danych spełnia wszystkie aktualne wymogi prawne.

Czy mogę zmienić swoje dane?

Zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem każda osoba zarejestrowana ma prawo wglądu do swoich danych i może je modyfikować. Wystarczy napisać do nas maila na adres: biuro@casada.pl lub zadzwonić na numer: +95 780 00 20 i dokonać aktualizacji.

Kto ma wgląd w moje dane?

Wyłącznie wyznaczony pracownik Casada Polska Sp. z o. o., który posiada uprawnienia do obsługi tej bazy danych. Wyznaczona osoba podpisuje również oświadczenie dotyczące poufności danych, które obowiązuje bezterminowo.

Czy dane z bazy są udostępniane innym firmom?

Nie. Casada Polska Sp. z o. o. nie przekazuje ani nie odsprzedaje danych klientów swoich, ani swoich partnerów handlowych. Mamy nadzieję, że teraz wszystko jest już jasne?Jeśli nie - pytajcie, a my na pewno odpowiemy. :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium