Jak złożyć reklamację

W celu złożenia reklamacji urządzenia masującego lub urządzenia fitness należy skontaktować się z firmą, od której zakupili Państwo produkt marki Casada Health & Beauty i przygotować:

  • produkt opakowany w oryginalny karton (znajduje się na nim kod kreskowy, który jest niezbędny do zweryfikowania urządzenia)
  • dowód zakupu 
  • opis usterki - pobierz formularz zgłoszenia reklamacji
  • swoje dane kontaktowe wraz z numerem telefonu

Sprzedawca odbierze od Państwa wadliwy produkt i dostarczy go do jednego z naszych puntków serwisowych na swój koszt. Po rozpatrzeniu reklamacji naprawiony lub wymieniony produkt zostanie do Państwa odesłany na koszt Casada Polska.

W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego fotela masującego prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z serwisem. Potrzebne informacje to:

Serwis Casada Polska

ul. Polanowska 189
60-454 Poznań
Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00

Urządzenia i fotele masujące:
Mobile: +48 570 650 950
e-mail: serwis@casadapolska.com

Czas oczekiwania na naprawę:

Wszystkie naprawy staramy się realizować w trybie SERWIS24 - oznacza to, że naprawione urządzenie odsyłamy do Klieta w przeciągu 24 godzin od momentu jego otrzymania.

Nie zawsze jednak możliwe jest tak szybkie obsłużenie reklamacji.
Maksymalny czas wykonania naprawy wynosi do 21 dni roboczych. W takich przypadkach serwis informuje Klienta o przewidywanym czasie usunięcia usterki i odesłania urządzenia.

CASADA

Casada Polska Sp. z o.o.

ul. Słowiańska 63
66-400 Gorzów Wielkopolski

NIP 5993177107, REGON 362284110

Infolinia
800 007 911
(dla połączeń z tel. stacjonarnych)
Telefon
+48 95 737 41 14
(dla połączeń z tel. komórkowych)