Aspekt medyczny

W takim wypadku zawsze zalecamy konsultację z lekarzem. Jest on jedyną osobą, która zna dany przypadek i może wydać odpowiednie zalecenia. Nasze maty masujące nie wytwarzają pola elektromagnetycznego, więc nie powinny w żaden sposób zakłócać pracy rozrusznika, jednak  w takich kwestiach nie możemy podchodzić do wszystkich pacjentów "globalnie", gdyż każdy przypadek chorobowy jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.
 

Nasze urządzenia masujące opracowują mięśnie wzdłuż kręgosłupa - nie uderzają kręgów. Korzystając z nich zgodnie z naszymi zaleceniami z całą pewnością nie zrobimy sobie krzywdy. Dla pewności warto jednak zawsze skonsultować się ze swoim lekarzem. 

Wszystkie nasze urządzenia są całkowicie bezpieczne dla zdrowia. Kule masujące żadnego z urządzeń nie mogą poparzyć skóry, a klapka zabezpieczająca służy przede wszystkich do zredukowania intensywności masażu, a nie do ochrony przed poparzeniem. 
Miniwell Twist dedykowany jest przede wszystkim do masażu karku - stąd lekko wygięty kształt urządzenia. Klapka nie układałaby się dobrze z uwagi na tę właśnie krzywiznę. Ponadto Twist grzeje tak intensywnie po to, aby szybko i skutecznie rozluźnić pospinane mięśnie. Rozluźnić - nie poparzyć :)

Wszystkie urządzenia z naszej oferty dedykowane są dla osób dorosłych. Organizm małego dziecka nie jest jeszcze gotowy na trening wibracyjny. Jeżeli maluch raz na jakiś czas postoi przez chwilę na urządzeniu uruchomionym na niskiej prędkości - nie powinno to spowodować żadnego uszczerbku na zdrowiu. Stanowczo jednak odradzamy regularne zabawy na platformie w tak młodym wieku. A poza tym z trzęsącej się platformy łatwo mógłby spaść...

Proces zakupu, serwis i gwarancja

Wszelkie usterki i uszkodzenia należy zgłaszać na naszego serwisu. Zepsute piloty, podarte poszycia, niedziałające urządzenia - tym wszystkim zajmuje się Serwis Casada Polska.

Nie, w przeciwnym razie grozi to utratą gwarancji. Uszkodzenia sprzętu spowodowane przez dobór nieoryginalnych zasilaczy, kabli czy podzespołów nie są objęte gwarancją. Ponadto naprawdę nie warto ryzykować uszkodzenia urządzenia.  

Wybrane urządzenia z naszej oferty dostępne są wyłącznie u wybranych dystrybutorów. Tworzymy je specjalnie na ich zamówienie. Widnieją w naszej ofercie, aby Klienci mieli pewność, że dokonują zakupu oryginalnego produktu. W przypadku zainteresowania takim produktem prosimy o kontakt z naszym biurem - przekierujemy Państwa zapytanie do odpowiedniego dystrybutora.

Nie. Naturalna skóra nie jest odpowiednim surowcem na pokrycie dla urządzenia masującego. 
Dlaczego? Urządzenia masujące nagrzewają się, ich poszycie codziennie jest naprężane i naciągane. Często ma kontakt z ludzkim potem. Urządzenia przechowywane są w różnych warunkach - często kurzą się, ulegają zabrudzeniom. Skóra nie przetrwałaby tylu lat użytkowania w takich warunkach - a już z pewnością nie byłaby łatwa w pielęgnacji. 
Nasze urządzenia pokryte są tzw. "ekoskórą" - tworzywem, które wizualnie i w dotyku przypomina skórę, jednak jest zdecydowanie bardziej wytrzymałe, łatwiejsze do utrzymania w czystości i przede wszystkim - po 10 latach użytkowania, jeśli jest zadbane - wygląda niemal jak nowe.

Szczegółowe warunki gwarancji opisane są w dokumentach OWG, dostępnych na naszej stronie internetowej TUTAJ. W skrócie - do utraty gwarancji prowadzi:
- samodzielne otwarcie urządzenia i każda ingerencja w mechanizm
- stosowanie niewłaściwego zasilacza do urządzenia
- dokonywanie samodzielnych napraw urządzenia
- uszkodzenie urządzenia spowodowane przez czynnik zewnętrzny (czyli niewynikające z wadliwej pracy urządzenia, wady fabrycznej, wady materiału)
- stosowanie urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem (co prowadzi do w/w) - np. stawanie całym ciężarem ciała na poduszce masującej, by wymasować stopy
- nieprzestrzeganie zaleceń producenta - i np. korzystanie z masażera w saunie

Oczywiście, każda umowa zawarta poza siedzibą lokalu lub na odległość może być rozwiązana w terminie 14 dni od daty zawarcia. Warunkiem odstąpienia jest dostarczenie stosownego oświadczenia do firmy, od której dokonali Państwo zakupu. Jeśli nie kupili Państwo urządzenia u nas - to nie Casada Polska jest podmiotem do odsyłania sprzętu i składania rezygnacji. 
To trochę tak, jakby kupili Państwo chleb w piekarni, a potem poszli go zwracać do rzeźnika, bo to sklep, i to sklep...

Aktualnie trwają prace nad naszym nowym sklepem internetowym. Zamówienia ze strony www.casada.pl należy składać drogą mailową na adresu: zamówienia@casadapolska.com lub biuro@casadapolska.com. Można też zamówić towar telefonicznie pod numerem: 95 737 41 14.

Korzystanie z produktów Casada

Do każdego urządzenia dołączona jest instrukcja obsługi a w niej - wskazówki dotyczące pielęgnacji urządzenia. 
Najbezpieczniej jest przecierać urządzenie lekko wilgotną ściereczką, a następnie - wytrzeć do sucha np. ściereczką z mikrofibry. Jeśli urządzenie jest silnie zabrudzone można użyć delikatnego detergentu (np. płynu do naczyń).
NIGDY nie czyścimy urządzeń środkami żrącymi, zawierającymi chlor czy alkohol. 
NIGDY nie zanurzamy żadnych elementów urządzenia w wodzie.
Jeśli urządzenie miało bezpośredni kontakt ze skórą - należy je przetrzeć zaraz po zakończeniu masażu. 
Polecamy Lanolinę Casada Medical do konserwacji urządzeń i zabezpieczania ich przed brudem. Można też wykupić usługę konserwacji poszycia w naszym serwisie (podczas gdy mamy urządzenie w naprawie).

Oczywiście, zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji. Prosimy jednak, aby najpierw zapoznać się z instrukcją obsługi. Pilot czy panel kontrolny są w niej zawsze dokładnie opisane.

Wskazania, które zamieszczamy w instrukcjach mają charakter ogólny. Nie możemy dedykować szczegółowych wskazówek dla każdego użytkownika - choćby dlatego, że do każdego przypadku chorobowego należy pochodzić indywidualnie. Jeśli ma Pan pytania odnośnie sposobów maty prosimy skierować jej do naszej fizjoterapeutki na adres mailowy: fizjoterapeuta@casadapolska.com. Zalecamy również konsultację z własnym lekarzem.

CASADA

Casada Polska Sp. z o.o.

ul. Słowiańska 63
66-400 Gorzów Wielkopolski

NIP 5993177107, REGON 362284110

Infolinia
800 007 911
(dla połączeń z tel. stacjonarnych)
Telefon
+48 95 737 41 14
(dla połączeń z tel. komórkowych)