Gdy tworzyliśmy system rejestracji produktów nie spodziewaliśmy się, że będziemy otrzymywali tyle pytań, związanych z jego celowością i funkcjonowaniem.
Postanowiliśmy więc wyjaśnić motywy, które nami kierowały i jednocześnie odpowiedzieć na Wasze pytania.

Po co jest system rejestracji produktów?
W telegraficznym skrócie: po to, by zapewnić bezpieczeństwo zakupu i usprawnić obsługę ewentualnych reklamacji.

W jaki sposób system zapewnia bezpieczeństwo zakupów?
Na podstawie wprowadzonych danych możemy zweryfikować, czy produkt pochodzi od licencjonowanego partnera Casada Polska oraz czy jest to produkt oryginalny.

Dlaczego należy wprowadzać numer dowodu zakupu? 
Dokumentem wymaganym do uwzględnienia reklamacji jest właśnie dowód zakupu: faktura, paragon lub umowa kupna - sprzedaży. Zdarza się, że po latach Klienci gubią dokumenty. Dzięki wprowadzeniu tej informacji do naszego systemu z łatwości możemy odszukać dokument u dystrybutora, jeśli zajdzie taka konieczność.

Co daje rejestracja produktu?
Dla wybranych produktów z naszej oferty, po dokonaniu rejestracji nieodpłatnie przedłużamy gwarancję do lat pięciu lub dziesięciu (dla urządzeń z nefrytowymi głowicami masującymi).

Czy otrzymam potwierdzenie zarejestrowania produktu?
Oczywiście. Na podany w formularzu rejestracyjnym e-mail wyślemy potwierdzenie rejestracji w formie certyfikatu, Ogólne Warunki Gwarancji, Kartę Gwarancyjną oraz List Gratulacyjny, w którym zostaną podane również dane kontaktowe do dystrybutora, od którego zakupiono urządzenie.  

Co mam zrobić, jeśli nie posiadam adresu e-mail?
O dokonanie rejestracji można poprosić sprzedawcę urządzenia lub skontaktować się z naszą infolinią. Dokumenty zostaną wtedy do Klienta wysłane pocztą.

Dlaczego moja rejestracja została odrzucona?
W mailu z informacją o odrzuceniu rejestracji podana jest przyczyna odrzucenia. Może nią być np. nieprawidłowy numer seryjny urządzenia. Należy wtedy ponownie wypełnić formularz rejestracji.

W mailu z informacją o odrzuceniu rejestracji nie podano przyczyny odrzucenia. Jeśli zdarzy się taka sytuacja (choć nie powinno!) - prosimy o kontakt z naszą infolinią.

Zarejestrowałem produkt, ale nie przyszedł do mnie żaden mail?Jeśli nie ma go w spamie - prosimy o informację mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji i podanie danych, zgłoszonych na formularzu. Sprawdzimy co się stało i rozwiążemy problem.

Odziedziczyłem / kupiłem zarejestrowane urządzenie. Czy mogę korzystać z przedłużonej gwarancji?Tak, pod warunkiem wskazania danych, na które zarejestrowano urządzenie. Jeśli jego numer seryjny się zgadza - wszystko jest ok. 
Zalecamy jednak, aby taką sytuację zgłosić do naszego biura - mailowo lub za pośrednictwem naszej infolinii. Będziemy wtedy mogli dokonać stosownej zmiany danych w systemie.

Czy muszę zarejestrować fotel masujący, aby otrzymać przedłużoną gwarancję?
W przypadku foteli masujących gwarancja przedłużana jest odpłatnie - nie jest ona związana z rejestracją produktu. Produkt zalecamy jednak zarejestrować dla bezpieczeństwa danych :)


Czy moje dane są bezpieczne?
Oczywiście! Baza danych spełnia standardy bezpieczeństwa wyznaczone przez GIODO - jest również tam zgłoszona.

Czy mogę zmienić swoje dane?
Oczywiście. Zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem każda osoba zarejestrowana ma prawo wglądu do swoich danych i może je modyfikować.

Kto ma wgląd w moje dane?
Wyłącznie wyznaczony pracownik Casada Polska Sp. z o. o., który posiada uprawnienia do obsługi tej bazy danych. Wyznaczona osoba podpisuje również oświadczenie dotyczące poufności danych, które obowiązuje bezterminowo.

Czy dane z bazy są udostępniane innym firmom?
Nie. Casada Polska Sp. z o. o. nie przekazuje ani nie odsprzedaje danych klientów swoich, ani swoich partnerów handlowych.

Mamy nadzieję, że teraz wszystko jest już jasne?
Jeśli nie - pytajcie, a my na pewno odpowiemy. :)